შეფასების კრიტერიუმები

Aკრიტერიუმები
ძალიან კარგი  10ქ      
   კარგი     8-9ქ
საშუალო   7-8 ქ
დაბალი  5 -1ქ
ჯგუფის მიერ სამუშაოს მიზნის   გააზრება
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი კარგად  გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
ჯგუფმა სამუშაო  მიზანი ნაწილობრივ  გააცნობიერა 
ჯგუფმა სამუშაოს მიზანი კარგად  ვერ გააცნობიერა
ჯგუფის მიერ სამუშაოს ორგანიზება
სამუშაო კარგად ორგანიზებული  იყო ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადა-ნაწილდა
სამუშაო ორგანიზებული ოყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გა-დანაწილდა
სამუშაო ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუ-ფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
სამუშაო არ იყო ორგანიზებული ჯგუფის წევრებს შორის
ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
გააჩნიათ საუკე-თესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარე- ბის  უნარი
საკმარისად გააჩნიათ           ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარების უნარი
ნაწილობრივ გააჩნიათ ურთიერთქმედე-ბისა და  აზრთა გაზიარების უნარი
არ გააჩნიათ მოსმენისა და გაზიარების უნარი
დროის ლიმიტი
 საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
საკმარისად იცავენ დროის ლიმიტს
უჭირთ დროის ლიმიტის დაცვა
 ვერ იცავენ დროის ლიმიტს

თანამშრომლობა
ჯგუფის ყველა წევ-რი იყო   აქტიური და სამუშაო ნაყოფი-ერი, ჯგუფის წევრე-ბს შორის იყო პოზი-ტიური და საქმიანი ურთიერთობა
ჯგუფის თითქმის ყველა წევრი იყო აქ-ტიური, ჯგუფის წევრებს შორის ძირიტადად პოზიტიური ურთი-ერთობები იყო
მხოლოდ ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა,ჯგუ-ფის აქტიურ         წევრებსა და პასი-ურ წევრებს შორის ზოგჯერ ურთიერ-თობები იძაბებოდა
ჯგუფის წევრები არ აქტიურობდნენ,ჯგუფის წევრებს შორის არ შეი-ნიშნებოდა თანამშრო-მლობითი გარემო

                                                       შეფასების კრიტერიუმები

No comments:

Post a Comment