|
Aკრიტერიუმები
|
ძალიან
კარგი 10ქ
|
კარგი
8-9ქ
|
საშუალო 7-8 ქ
|
დაბალი 5 -1ქ
|
|
ჯგუფის
მიერ სამუშაოს მიზნის გააზრება
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი კარგად გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაო მიზანი ნაწილობრივ გააცნობიერა
|
ჯგუფმა
სამუშაოს მიზანი კარგად ვერ გააცნობიერა
|
|
ჯგუფის
მიერ სამუშაოს ორგანიზება
|
სამუშაო
კარგად ორგანიზებული იყო ჯგუფის წევრებს
შორის ფუნქციები სწორად და თანაბრად გადა-ნაწილდა
|
სამუშაო
ორგანიზებული ოყო, მაგრამ ჯგუფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გა-დანაწილდა
|
სამუშაო
ორგანიზებული იყო, მაგრამ ჯგუ-ფის წევრებს შორის ფუნქციები არათანაბრად გადანაწილდა
|
სამუშაო
არ იყო ორგანიზებული ჯგუფის წევრებს შორის
|
|
ურთიერთქმედებისა
და აზრთა გაზიარების უნარი
|
გააჩნიათ
საუკე-თესო ურთიერთქმედებისა და აზრთა გაზიარე- ბის უნარი
|
საკმარისად
გააჩნიათ ურთიერთქმედებისა და აზრთა
გაზიარების უნარი
|
ნაწილობრივ
გააჩნიათ ურთიერთქმედე-ბისა და აზრთა გაზიარების
უნარი
|
არ
გააჩნიათ მოსმენისა და გაზიარების უნარი
|
|
დროის
ლიმიტი
|
საუკეთესოდ იცავენ დროის ლიმიტს
|
საკმარისად
იცავენ დროის ლიმიტს
|
უჭირთ
დროის ლიმიტის დაცვა
|
ვერ იცავენ დროის ლიმიტს
|
|
თანამშრომლობა
|
ჯგუფის
ყველა წევ-რი იყო აქტიური და სამუშაო ნაყოფი-ერი,
ჯგუფის წევრე-ბს შორის იყო პოზი-ტიური და საქმიანი ურთიერთობა
|
ჯგუფის
თითქმის ყველა წევრი იყო აქ-ტიური, ჯგუფის წევრებს შორის ძირიტადად პოზიტიური ურთი-ერთობები
იყო
|
მხოლოდ
ერთი-ორი მოსწავლე აქტიურობდა,ჯგუ-ფის აქტიურ წევრებსა და პასი-ურ წევრებს შორის ზოგჯერ
ურთიერ-თობები იძაბებოდა
|
ჯგუფის
წევრები არ აქტიურობდნენ,ჯგუფის წევრებს შორის არ შეი-ნიშნებოდა თანამშრო-მლობითი
გარემო
|
შეფასების კრიტერიუმები
No comments:
Post a Comment