1.
|
პროექტის სახელწოდება
|
საზღვაო ქალაქი
|
2.
|
პროექტის აქტუალობა
|
ქალაქის დაპროექტება, მისი ფუნქციის განსაზღვრა, ინფრასტუქტურის განვითარება.
|
3.
|
პროექტის მიზნები
|
დასაპროექტებელი ქალაქის ფუნქციის, სავარაუდო გეოგრაფიული მდებარეობის განსაზღვრა. სამუშაო ვადების დადგენა, საპრეზენტაციოდ წარმოსადგენი ნამუშევრის ფორმისა და საპრეზენტაციო
დროის განსაზღვრა და საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება.
|
4.
|
მონაწილეთა ასაკი
|
11
კლასი------16-17წელი
|
5.
|
ვადები/ ხანგრძლიობა
|
1
- თვე
|
6.
|
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას
|
არქიტექტორების მიერ პროექტის
შემუშავება და შექმნა, შერჩეული კრიტერიუმების გათვალისწინებით.
|
7.
|
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
|
კომპიუტერი, მონიტორი, პროექტორი,სახელმ-ძღვანელო, დამატებითი ლიტერატურა,მსოფლიოს
ფიზიკური და პოლიტიკური რუკები.
|
8.
|
პროექტის მსვლელობა/ძირითადი აქტივობები/
|
1.ეტაპი:როლების
განაწილება და ჯგუფების შექმნა
ა]პროექტანტთა ჯგუფი
ბ]ექსპერტთა ჯგუფი რომელიც აფასებს პროდუქტს
გ]სადისკუსიო ჯგუფი,რომელშიცშედიან
ამ ქალაქის მომავალი მცხოვრებლები, ჟურნალისტები
და სხვა 2.ეტაპი: მონაწილთა ზოგადი მომზადება ა]საზღვაო
ქალაქის უკვე არსებული პროექტების გაცნობა. ბ]დასაპროექტებელი ქალაქის ფუნქციის, მათი
სავარაუდო გეოგრაფიული მდებარეობის განსაზღვრა.
გ]სამუშაო ვადების დადგენა,საპრეზენტაციოდ
წარმოსადგენი ნამუშევრის ფორმისა და საპრეზენტაციო დროის განსაზღვრა და საორგანიზაციო
საკითხების მოგვარება. 3.ეტაპი: ჯგუფური მუშაობა
ა]არქიტექტორები
ამუშავებენ და ქმნიან პროექტს შერჩეული კრიტერიუმების გათვალისწინებით; ბ]ექსპერტები და სადისკუსიო ჯგუფის წევრები
ამზადებენ კითხვებს, და სადისკუსიო საკითხებს,
რომლებიც უნდა იყოს ინფორმაციის შემცველი, ანალიზზე, შედარებაზე, გამოყენებაზე ორიენტირებული.
|
9.
|
საგნებთან/
საგნობრივ ჯგუფებთან/ ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
|
ისტ-თან, ისტორიასთან, ბიოლოგიასთან
კავშირში.
|
10.
|
პროექტის ხელმძღვანელი/მასწავლებელი/
|
დახუნდარიძე
როზეტა
|
11.
|
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
|
|
12.
|
პროექტის ვებ-გვერდი/ ბლოგი
|
|
|
ელემენტარული
1 ქულა
|
მისაღები
2 ქულა
|
ოსტატური
3 ქულა
|
|
1.მიზანი
|
არ
არის კარგად გამოკვეთი-ლი, ბუნდოვანია
|
ხდება
ერთ მიზანზე ფოკუსირება
|
კარგად
გამოკვეთილი მიზნები, მარტივად აღსაქმელი
|
|
2.ორგანიზება
|
სუსტად
ორგანიზებული, არ არის იდეებს შორის ლოგიკური ჯაჭვი,რაც აბნევს მკითხველს,მსმენელს
|
გააზრებულია
თანმიმდევ-რულობა, ორგანიზების ნიშ-ნებით, ზოგი გადასვლა იდე-ებს შორის არის მარტივი,
ზოგი გაუგებარი
|
კარგად
ორგანიზებული ფორმატი, ლოგიკური გადასვლა ერთი იდეიდან მეორეზე. ორგანიზება ზრდის
პროექტის ეფექტურობას
|
|
3.შინაარსის კორექტულობა
|
ხშირად
გვხვდება შეუსაბამო, მცდარი ინფორ-მაცია
|
ძირითადად
კორექტულია, ზოგიერთი შეუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
|
მთლიანად კორექტული, ფაქტები ზუსტი და მკაფიო.
|
|
4.ენობრივი გამართულობა
|
ენობრივად
გაუმართავი,ხშირი შეცდო-მებით
|
ენობრივად
გამართული, მცირე შეცდომებით
|
ენობრივად
გამართულია ,დაცულია პუნქტუაციის ნიშნები.
|
|
5.კვლევა
|
კვლევა
არაეფექტურადაა დაგეგმილი, გამოყენებული წყაროები არ არის სანდო, ანალიზი ზედაპირულია
|
კვლევა
დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არარის გამოყენე-ბული, ანალიზი მისაღებია
|
კვლევა
არის დაგეგმილი, გამოყენებულია არა ერთი წყარო,ანალიზი სიღრმისეულია.
|
|
6.თვალსაჩინოებები
|
თვალსაჩინოებები
ხშირად შინაარსთან შეუსაბამოა, ან არ არის ჯგუფის მიერ შექმნილი
|
თვალსაჩინოებების
კავშირი შინაარსთან ნათელია, მაგრამ ერთფეროვანია.
|
მრავალფეროვანი,
შინა-არსის შესატყვისი, აკუ-რატულად შესრულებუ-ლი.
|
|
7.შემოქმედებითობა
|
მცირე
შემოქმედებითი ენერგიის დანახარჯი ჯგუფის მხრიდან
|
ზოგჯერ
ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები, რაც ეხმარება პროექტის უკეთ შარმოჩენაში
|
ჩანს
ჯგუფის ორიგინა-ლობა, სიახლე და თავი-სებური ხედვა, რაც პრო-ექტს საინტერესოს ხდის
|
|
8.კავშირი საგნებთან
|
არ
ჩანს ჯგუფის კომპეტენ-ცია საგნებში, გვხვდება ფაქტების უზუსტო ინტერ-პრეტირება
|
მოსაზრებები
დაკავშირებულია ერთი ან ორი საგნიდან მიღებულ
ცოდნასთან
|
ხდება
მთავარი მოსაზ-რებების დაკავშირება სხვადასხვა საგნიდან მი-ღებულ ცოდნასთან, რაც
მიუთითებს ჯგუფის კომპეტენტურობაზე.
|
|
9.დასკვნები
|
არ
არის ჩამოყალიბებული დასკვნები
|
დასკვნები
ჩამოყალიბებულია კვლევის ადეკვატურად, მაგრამ არ არის მკაფიო
|
დასკვნებში
არის სიახლე, ლოგიკური კავ-შირი იგრძნობა კვლევა-სთან .
|
|
10.პრეზენტაცია
|
ეფექტურად
არ არის წარმო-ჩენილი პროექტის არსი, უჭირს აზრის ჩამოყალიბება და პასუხებისგაცემა.
|
ბუნდოვნად
აყალიბებს პროექტის არსს, იყენებს თვალსაჩინოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას.
|
ნათლად
ჩამოყალიბებუ-ლი პროექტის არსი, მკაფიო მეტყველება, იყენებს თვალსაჩინოებ-ბებს
და
პასუხობს ყველა კითხვას.
|
No comments:
Post a Comment